Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Sporiš, J. (2024). Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, Jelena. "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, Jelena. "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš, J. (2024). 'Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
Sporiš J. Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556
J. Sporiš, "Uloga funkcijske strategije marketinga u razvoju poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:605556