završni rad
Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj

Višek, Dora
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Višek, D. (2024). Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

Višek, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

Višek, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

Višek, D. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

Višek D. Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

D. Višek, "Utjecaj društvenih mreža na popularnost kampova u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:380777

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.