Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Miškulin, A. (2024). Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, Ana. "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, Ana. "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin, A. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
Miškulin A. Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085
A. Miškulin, "Utjecaj društvenih mreža i influencera na atraktivnost i posjećenost turističkih događaja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:724085