Vujović, L. (2016). Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967
Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967
Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967
Vujović, L. (2016). 'Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967
Vujović L. Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967
L. Vujović, "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967