završni rad
Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu

Fiamengo, Petra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Fiamengo, P. (2024). Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

Fiamengo, Petra. "Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

Fiamengo, Petra. "Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

Fiamengo, P. (2024). 'Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

Fiamengo P. Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

P. Fiamengo, "Primjena psihološkog utjecaja boja u hotelskom marketingu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:423129

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.