diplomski rad
Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi

Pavetić, Loredana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pavetić, L. (2024). Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

Pavetić, Loredana. "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

Pavetić, Loredana. "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

Pavetić, L. (2024). 'Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

Pavetić L. Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

L. Pavetić, "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.