Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Pavetić, L. (2024). Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751
Pavetić, Loredana. "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751
Pavetić, Loredana. "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751
Pavetić, L. (2024). 'Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751
Pavetić L. Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751
L. Pavetić, "Utjecaj zelenog marketinga na stavove generacije Z prema brzoj modi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:585751