Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Sokolić, H. (2024). Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, Hrvoje. "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, Hrvoje. "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić, H. (2024). 'Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
Sokolić H. Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926
H. Sokolić, "Primjena marketinških alata u malonogometnoj ligi : primjer malonogometnog kluba Futsal Dinamo", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:569926