Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Voskion, N. (2024). Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625
Voskion, Natali. "Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625
Voskion, Natali. "Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625
Voskion, N. (2024). 'Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625
Voskion N. Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625
N. Voskion, "Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca u online okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:200625