Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Gajić, A. (2024). ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617
Gajić, Anđela. "ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617
Gajić, Anđela. "ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617
Gajić, A. (2024). 'ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617
Gajić A. ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617
A. Gajić, "ESG i ulaganja globalnih hotelskih brandova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:981617