Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Matole, P. (2024). Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176
Matole, Paula. "Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176
Matole, Paula. "Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176
Matole, P. (2024). 'Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176
Matole P. Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176
P. Matole, "Emocionalna inteligencija menadžera i njezin utjecaj na poslovanje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:019176