Lukinić, M. (2016). Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544
Lukinić, Martina. "Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544
Lukinić, Martina. "Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544
Lukinić, M. (2016). 'Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544
Lukinić M. Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544
M. Lukinić, "Promocija Hostelling Internationala putem modernih marketinških aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:466544