diplomski rad
Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba

Edita Selaković (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Selaković, E. (2017). Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276

Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276

Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276

Selaković, E. (2017). 'Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276

Selaković E. Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276

E. Selaković, "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276