Selaković, E. (2017). Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, Edita. "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković, E. (2017). 'Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
Selaković E. Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276
E. Selaković, "Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595276