Antić, V. (2017). Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, Vedrana. "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić, V. (2017). 'Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
Antić V. Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403
V. Antić, "Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180403