Ožbolt, D. (2017). Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt, D. (2017). 'Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
Ožbolt D. Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974
D. Ožbolt, "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974