prikaz prve stranice dokumenta Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana

Ožbolt, Dario
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ožbolt, D. (2017). Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, Dario. "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt, D. (2017). 'Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Ožbolt D. Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

D. Ožbolt, "Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:762974

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.