Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske

Matija Tramišak (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Tramišak, M. (2016). Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029

Tramišak, Matija. "Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029

Tramišak, Matija. "Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029

Tramišak, M. (2016). 'Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029

Tramišak M. Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029

M. Tramišak, "Terme Tuhelj kao turistički brend kontinentalne Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:162029