Drakulić, E. (2017). Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557
Drakulić, Ela. "Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557
Drakulić, Ela. "Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557
Drakulić, E. (2017). 'Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557
Drakulić E. Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557
E. Drakulić, "Hoteli za kućne ljubimce kao brend u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236557