Žikić, S. (2017). Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, Simona. "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić, S. (2017). 'Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
Žikić S. Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678
S. Žikić, "Brendiranje niskobudžetnih avio-kompanija i njihov utjecaj na međunarodni turizam", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:854678