Fabijanić, M. (2017). Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić, M. (2017). 'Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
Fabijanić M. Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158
M. Fabijanić, "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158