diplomski rad
Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga

Marina Fabijanić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Fabijanić, M. (2017). Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158

Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158

Fabijanić, Marina. "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158

Fabijanić, M. (2017). 'Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158

Fabijanić M. Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158

M. Fabijanić, "Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188158