Mikuljan, V. (2017). Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644
Mikuljan, Valter. "Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644
Mikuljan, Valter. "Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644
Mikuljan, V. (2017). 'Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644
Mikuljan V. Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644
V. Mikuljan, "Standardi prijemnoga odjela u funkciji zadovoljstva gosta", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:317644