Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Hrvatska kuhinja kao turistički brend

Mila Grivičić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad

Grivičić, M. (2017). Hrvatska kuhinja kao turistički brend (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić, M. (2017). 'Hrvatska kuhinja kao turistički brend', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

Grivičić M. Hrvatska kuhinja kao turistički brend [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532

M. Grivičić, "Hrvatska kuhinja kao turistički brend", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532