Grivičić, M. (2017). Hrvatska kuhinja kao turistički brend (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532
Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532
Grivičić, Mila. "Hrvatska kuhinja kao turistički brend." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532
Grivičić, M. (2017). 'Hrvatska kuhinja kao turistički brend', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532
Grivičić M. Hrvatska kuhinja kao turistički brend [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532
M. Grivičić, "Hrvatska kuhinja kao turistički brend", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:915532