završni rad
Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade

Luka Sarić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Sarić, L. (2017). Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354

Sarić, Luka. "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354

Sarić, Luka. "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354

Sarić, L. (2017). 'Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354

Sarić L. Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354

L. Sarić, "Primjena marketinškog miksa u poslovanju hotela Esplanade", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:120354