završni rad
Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga

Edita Nedeljković (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Nedeljković, E. (2017). Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković, E. (2017). 'Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

Nedeljković E. Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689

E. Nedeljković, "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689