prikaz prve stranice dokumenta Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu

Čobanković, Marina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Čobanković, M. (2017). Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

Čobanković, Marina. "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

Čobanković, Marina. "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

Čobanković, M. (2017). 'Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 13.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

Čobanković M. Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 13.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

M. Čobanković, "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.