završni rad
YouTube kao promotivni kanal u turizmu

Toni Maltar (2017)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Maltar, T. (2017). YouTube kao promotivni kanal u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658

Maltar, Toni. "YouTube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658

Maltar, Toni. "YouTube kao promotivni kanal u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658

Maltar, T. (2017). 'YouTube kao promotivni kanal u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658

Maltar T. YouTube kao promotivni kanal u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658

T. Maltar, "YouTube kao promotivni kanal u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:542658