prikaz prve stranice dokumenta Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima

Sušić, Una
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Sušić, U. (2018). Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

Sušić, Una. "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

Sušić, Una. "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

Sušić, U. (2018). 'Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

Sušić U. Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 10.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

U. Sušić, "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.