prikaz prve stranice dokumenta Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda

Hrs, Marija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Hrs, M. (2019). Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

Hrs, Marija. "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

Hrs, Marija. "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

Hrs, M. (2019). 'Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

Hrs M. Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

M. Hrs, "Tradiocionalna gastronomija Hrvatske u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:422420

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.