prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova

Zubić, Dijana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Zubić, D. (2020). Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, Dijana. "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, Dijana. "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić, D. (2020). 'Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Zubić D. Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

D. Zubić, "Uloga društvenih mreža u jačanju turističkih brendova", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:233126

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.