Ivaniš, L. (2020). Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281
Ivaniš, Lovro. "Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281
Ivaniš, Lovro. "Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281
Ivaniš, L. (2020). 'Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281
Ivaniš L. Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 04.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281
L. Ivaniš, "Važnost kulturnih manifestacija u kreiranju turističke ponude", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:106281