prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača

Košutić, Elena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Košutić, E. (2020). Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, Elena. "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić, E. (2020). 'Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Košutić E. Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 20.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

E. Košutić, "Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:822345

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.