prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika

Holen Rabatić, Mihaela
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Holen Rabatić, M. (2021). Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

Holen Rabatić, Mihaela. "Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

Holen Rabatić, Mihaela. "Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

Holen Rabatić, M. (2021). 'Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

Holen Rabatić M. Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 14.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

M. Holen Rabatić, "Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:650857

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.