Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Maračić, N. (2023). Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026
Maračić, Nikolina. "Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026
Maračić, Nikolina. "Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026
Maračić, N. (2023). 'Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026
Maračić N. Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026
N. Maračić, "Brend strategija hotelskog poduzeća na primjeru Amadria Parka", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733026