završni rad
Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda

Lovro Cerović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Cerović, L. (2016). Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440

Cerović, Lovro. "Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440

Cerović, Lovro. "Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440

Cerović, L. (2016). 'Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440

Cerović L. Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440

L. Cerović, "Enogastronomska ponuda Kvarnerskih otoka u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:953440