završni rad
Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda

Lara Foško (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Foško, L. (2016). Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980

Foško, Lara. "Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980

Foško, Lara. "Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980

Foško, L. (2016). 'Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980

Foško L. Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980

L. Foško, "Enogastronomska ponuda središnje Istre u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:463980