Borši, M. (2022). Utjecaj influencera na percepciju ljepote (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554
Borši, Mia. "Utjecaj influencera na percepciju ljepote." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554
Borši, Mia. "Utjecaj influencera na percepciju ljepote." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554
Borši, M. (2022). 'Utjecaj influencera na percepciju ljepote', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554
Borši M. Utjecaj influencera na percepciju ljepote [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554
M. Borši, "Utjecaj influencera na percepciju ljepote", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:640554