završni rad
Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju

Antonia Jelić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Jelić, A. (2016). Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, A. (2016). 'Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić A. Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

A. Jelić, "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906