Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
Repozitorij Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Repozitorij ocjenskih radova Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
završni rad
17
0
Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju
Antonia Jelić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Podaci o radu
Naslov
Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju
Autor
Antonia Jelić
Voditelj/Mentor
Lidija Bagarić
(mentor)
Sažetak rada
Kao rezultat zasićenosti tržišta tradicionalnim oglašavanjem javljaju se nekonvencionalni tipovi oglašavanja među kojima je najutjecajnije prikriveno oglašavanje. Ovaj tip oglašavanja primjenu nalazi u svim medijskim kanalima, a najveći utisak na potrošače ostavlja putem televizije koja predstavlja savršen spoj slike i zvuka. Prikriveno oglašavanje dovodi u pitanje etičnost promotivnih aktivnosti prema kojima šira publika ima različite stavove – pozitivne ili negativne. Svrha ovog rada je utvrditi na koji način potrošači percipiraju prikriveno oglašavanje na televizijskim programima. U empirijskom istraživanju putem anketnog upitnika ispitani su stavovi potrošača o prikrivenom oglašavanju. Sudjelovalo je 168 ispitanika u dobi od 18 do 40 i više godina, a rezultati su pokazali značajne razlike u stavovima. Podaci su statistički obrađeni i prikazani tablicama i grafovima. Istraživanjem je dokazano kako veliki dio potrošača ima pozitivne stavove u svezi prikrivenog oglašavanja. Rezultati su analizirani i uspoređeni s ostalim nedavnim istraživanjima. Znanstveno-istraživačke metode korištene u radu su: metoda anketiranja, induktivna i deduktivna metoda, metoda analize i sinteze, metoda komparacije i kompilacije te statistička metoda.
Ključne riječi
prikriveno oglašavanje
etičnost
anketni upitnik
stavovi potrošača
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Consumer Attitudes towards Product Placement
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mjesto
Opatija
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
preddiplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena
Smjer
Menadžment u turizmu
Akademski / stručni naziv
sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
univ. bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-09-07
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Pohranio
Snježana Hordov Rubinić