Jelić, A. (2016). Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Jelić, A. (2016). 'Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
Jelić A. Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906
A. Jelić, "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906