završni rad
Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća

Karla Jurić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Jurić, K. (2016). Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, Karla. "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, Karla. "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić, K. (2016). 'Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

Jurić K. Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890

K. Jurić, "Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:985890