završni rad
Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu

Sertić, Nika
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Sertić, N. (2024). Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

Sertić, Nika. "Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

Sertić, Nika. "Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

Sertić, N. (2024). 'Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

Sertić N. Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

N. Sertić, "Virtualna stvarnost kao alat za promociju u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:957839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.