Nedeljković, E. (2017). Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689
Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689
Nedeljković, Edita. "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689
Nedeljković, E. (2017). 'Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689
Nedeljković E. Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689
E. Nedeljković, "Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:261689