Čobanković, M. (2017). Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216
Čobanković, Marina. "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216
Čobanković, Marina. "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216
Čobanković, M. (2017). 'Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216
Čobanković M. Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216
M. Čobanković, "Primjena CASERV modela u mjerenju zadovoljstva klijenta u casinu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:294216