disertacija
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije

Marina Perišić Prodan (2015)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Perišić Prodan, M. (2015). Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, Marina. "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan, M. (2015). 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

Perišić Prodan M. Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258

M. Perišić Prodan, "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:733258