Bunić, M. (2015). Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, Monika. "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, Monika. "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, M. (2015). 'Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić M. Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
M. Bunić, "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531