Kamenečki, A. (2018). Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, A. (2018). 'Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki A. Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
A. Kamenečki, "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751