Vojinov, H. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223
Vojinov, Helena. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223
Vojinov, Helena. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223
Vojinov, H. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223
Vojinov H. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223
H. Vojinov, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223