Hržić, M. (2018). Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, M. (2018). 'Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić M. Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 15.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
M. Hržić, "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516