Teichman, A. (2018). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055
Teichman, Anton. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055
Teichman, Anton. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055
Teichman, A. (2018). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055
Teichman A. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055
A. Teichman, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:319055