Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412
A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412