prikaz prve stranice dokumenta Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo

Badurina, Ana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Badurina, A. (2016). Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, Ana. "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina, A. (2016). 'Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Badurina A. Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

A. Badurina, "Globalni značaj poslovnoga turizma na primjeru svjetske izložbe Expo", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:524412

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.