Košec, S. (2015). Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, S. (2015). 'Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec S. Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
S. Košec, "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012