Sušić, U. (2018). Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219
Sušić, Una. "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219
Sušić, Una. "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219
Sušić, U. (2018). 'Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219
Sušić U. Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219
U. Sušić, "Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759219