prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća

Muštović, Leda
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Muštović, L. (2019). Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, Leda. "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović, L. (2019). 'Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Muštović L. Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 05.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

L. Muštović, "Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:472789

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.