Ćosić, L. (2019). Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138
Ćosić, Laura. "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138
Ćosić, Laura. "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138
Ćosić, L. (2019). 'Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138
Ćosić L. Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138
L. Ćosić, "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138