prikaz prve stranice dokumenta Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda

Ćosić, Laura (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ćosić, L. (2019). Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

Ćosić, Laura. "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

Ćosić, Laura. "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

Ćosić, L. (2019). 'Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

Ćosić L. Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 15.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

L. Ćosić, "Enogastronomska ponuda Hrvatkse u funkciji stvaranja brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703138

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.